För utställare

På EuroHorse får ni mest hästkrafter för pengarna. Hit kommer årligen cirka 80 000 besökare med ett gemensamt intresse – hästar och ridsport. Här träffar ni ridsportens entusiaster som är ute efter den bästa shoppingen. På EuroHorse 2020 handlade genomsnittsbesökaren för cirka 2 100 kronor. Mässan hade 78733 besökare och 200 utställare från 14 länder.

  • Gör bra affärer på mässan, där köpkraften ökar för varje år
  • Exponera och stärk ditt varumärke rakt in i målgruppen
  • Konkurrensbevaka och träffa kollegor ifrån branschen

 

Veronica Börjesson
Tilva Stålsmycken

För oss var det första gången på EuroHorse – men absolut inte den sista! Det var tätt med besökare i vår monter och vi sålde  enormt bra, faktiskt bättre än på någon annan mässa vi varit med på.

Louise Fagersen
Fager Design

Vi var med på EuroHorse för andra året och hade ett enormt tryck i vår monter! Till nästa år räknar vi med att fördubbla vårt bettsortiment och även komplettera med kläder och en ny säkerhetsgrimma. Vi lär behöva en större monter på EuroHorse 2021!

Peder Schiöler
Abetong

Det är viktigt för oss att synas på EuroHorse, så att hästfolket vet vad vi erbjuder. På mässan diskuterade vi många olika lösningar. Dessa processer tar sin tid men vi vet sedan tidigare, vi är ju med på mässan varje år, att den här typen av goda samtal ofta leder till affärer på sikt.

73%

av utställarna gav helhetsintrycket betyget mycket bra/bra.

91%

av utställarna planerar att ställa ut även nästa gång.

69%

av utställarna räknar med försäljning efter mässan som resultat av medverkan.

88%

av besökarna gav helhetsintrycket mycket bra/bra.

94%

av besökarna köpte något på mässan.

95%

av besökarna planerar att besöka EuroHorse nästa gång.

Vad tycker andra?

Läs citat från tidigare utställare.

Genomsnittsbesökaren handlar för 25% av sin årskonsumtion inom häst- och ridsportstillbehör.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få ta del av det senaste först